Zeyzeh2 doğru söyleyenin dokuz köyden kovulduğu bir örnek daha. İburamin zero piyasadan toplatılmaya kadar giden, içeriği özellikle 2 yaş altı çocuklara uygun olmayan bir ilaç. Evde bulunduğuna göre 11 aylık bebeğe yazılmış vermeyin derim . Sonuçta alternatif var, yetişkinsiniz çaylar da içebilirsiniz ıhlamur vs . Parol bile içseniz nsaii grup ilaç olduğundan antienflamatuvar etkisi var gribe iyi gelir. Minoset de olur. Ama hemen çemkirmişler çünkü bilmiyor çoğu insan. Doktor veriyor bizimkiler içiriyor. Öyle doktor sağlık ocağında demir damlasıyla kan damlası da veriyor …