Gokturk_ kahvepres eşiniz komando ise inşallah hasankeyfe çıkmazsınız .Komando berbat biz buradayız uzatma bile vermedik gidiyoruz .Düzen yok ve diğer ilçelere göre hiç gezilecek yeri yok ve ağaç pek olmadığından çok sıcak .
Arzu042 kahvepres bizde merkezdeyiz şuan gidiciyiz uzatma bile vermedik şehir olarak gelişmiş şehir fakat iş o yüzden uzatma verdik Allah yardım etsin şimdiden
ehlenmomyy kahvepres jandarma jöh batman merkezdeym bizde konyaya gidecegiz isteyene bilgi verebilrim
kahvepres Gokturk_ yok biz merkezdyz cnm eşim komando degil işi rahat 8 yil olcak bu yılıda sayarsak baya rahat yani
Arzu042 Dilber_Asaf evet çok ağır sürekli görev eğitim spor sistem diye birşey yok uzatmadık şırnaka gidiyor 2 ay yok hafta sonlarımız rezil oluyor çok çektim bu yüzden sürekli yalnızdım
Dilber_Asaf Bizim tayinimiz batmana çıktı. Tokat köklüce komandodan geliyoruz burda çok fazla görevlendirme oluyordu bu yüzden tayin istedik. İnşallah batmanda yüzümüz güler
Kahvekokulubiri Tayinimiz batmana çıktı bizimde tavsiye edebileceğiniz ilçeler var mıdır şu an merkez mi ilçe mi olacak belli değil çalışma şartları nasıl mesela
Gokturk_ Kahvekokulubiri komando ise Hasankeyf yazmayın 4 senedir burdayım ağzı burnumuzdan geldi doğru dürüst izin alamıyoruz çok aşırı sıcak diğer ilçelere göre hiçbir şey yok .Bi ATM var oda bozuluyor arada minicik pazarı var çalışma şekli de zor düzen yok sürekli görev nöbet görev nöbet berbat