Rabia3334 arkadaşlar bu şahsı ciddiye almayın henüz ergenlikten çıkamayan ve küçücük çocuğu kendine düşman belleyen bir kişilik , başka derdi olmayıp sürekli postlar açıp çocuğunu şikayet edip eleştiriyor , çocuğu olmayıp o kadar çabalayan,çocuğunun sağlığıyla sınanan ,çocuğu vefat eden annelerin neler çektiğini bilseydi belkide böyle konuşmazdı ,allah a havale ediyorum , Rabbim ıslah eder anca 😏