Zumra-esma30 jandarma mı eşin çalışma yönünde yazın çok yoğun kiralar çok değil maaş olarak güzel doğu yeri olduğu için insanları normal iyi sosyal olarak biz tatvandayız başka yerleri gitmemiz gezmemiz yasaktı pek bilmiyorum ama gezilecek tarihi yerleri var sağlık yönünden çok iyi değil bitliste devlet hastanesi tatvanda oraya bağlı yan devlet hastanesi var küçük birde 1 tane özel hastane ama gerçekten kötü böyle özel demezsin yani havası soğuk bu arada tercihen güneşli bir ev tutmanızı öneririm