Elf_27 merkez olarak küçük, ama güzel yer , bir tane avm si var özel hastane bir tane devlet hastanesi var şuanda yeni yapılan Bi bina daha var sanırım, biz refahiyedeyiz burayı tercih edebilirsiniz il içinde kemah ilçesini pek istemiyorlar açıkçası Tercan da öyle eşime sorsan merkez Refahiye ve üzümlü olarak tercih edilmeli derdi canım başka sormak istediğin birsey varsa sorabilirsin ..