Gulsey27 Arkadaşlar 25 gün önce sezaryen doğum yaptım kanamam kesildi yerine sarı pis kokulu akıntı başladı sürekli ped değiştiriyorum ara da akıntımın içinde hafif kan oluyo ama çoğunlukla sarı akıntı oluyo ilk doğumum bilgi verirseniz sevinirim doktor görmeli mi yoksa normal mi
Minikyavrum Gulsey27 bende normal doğum yaptım 57 gün. Oldu benimde kanamadan sonra böyle bir akıntım oldu randevu aldım bekliyorum enfeksiyon falan olabilir diye gidiyor bakalım
Yegino Gulsey27 bende sezaryenliyim 34. Günüm ve hemen hemen 1 haftadır benimde aynı sarı akıntım var ama kaşıntı, ağrı, sızı, idrarda yanma gibi şikayetlerim yok enfeksiyon değil sanki 🙄
espalp Gulsey27 46 gün oldu sezaryen olalı iyice azaldı sarı akıntı hatta bitmek üzere gibi. Yakın zamanda biteceğini düşünüyorum 😬
Gulsey27 Ebruss Minikyavrum cok rahatsız oluyorum özellikle bebeği görmeye gelen misafirlerim var çok titiz davranmama rağmen sanki pis kokuyormuşum gibi oluyorum . Akıntı yüzüne
Ebruss Bende 40 gün önce sezaryan doğum yaptım ve ilk doğumum aynı problem bende de var doktora gidip girmeme konusunda kararsız kaldım.
Minikyavrum Yegino bende de agri sizi kasıntı falan yok ama akıntı devam ediyor hemde bayandır daha erken gidecektim ama icin temizleniyor falan dediler erteledin iyice rahatsız olmaya başladım am a
Minikyavrum Yegino bende de agri sizi kasıntı falan yok ama akıntı devam ediyor hemde bayandır daha erken gidecektim ama icin temizleniyor falan dediler erteledin iyice rahatsız olmaya başladım am a
Gamzelikra espalp Bendede var ama ayni sekilde 47 gun oldu sezeryan dogum yapali doktor bana akinti veya ates olursa mutlaka gel demisti bende gitmeyi dusunuyorum normal degil bence akinti kizlar
Gamzelikra Bendede var ama ayni sekilde 47 gun oldu sezeryan dogum yapali doktor bana akinti veya ates olursa mutlaka gel demisti bende gitmeyi dusunuyorum normal degil bence akinti kizlar
espalp Gulsey27 benim doktorum 150 km uzakta. Eğer biraz daha geçmezse mesajla sorarım artık. Size de yazarım canım
Minikyavrum Gulsey27 ayın 11ine aldım canım.cok da var ama yapacak birsey yok maalesef ancak randevu bulabildim