heyymomm hiç pes etmeyin. Öğrendi çok şükür 🥳 ilk 3 gün gerçekten hiç anlamıyor öğrenemeyecek gibi oldu bende iyiki bezi geri bağlamamışım. Her üzerine yaptığında sabırla bak üzerin çiş olmuş kirlenmiş eğer lazımlığa yaparsan kuru temiz kalır diye anlattım hep. zaten banyo önüne attım minderi ilk günler orda takıldık hiç dışarı çıkmadık sadece ona odaklandık iki de bir götürdüm tuvalete. bi kaç kez denk getirdik çişi lazımlığa hemen çok övdüm klozet düğmesine basıp sonra ellerimizi sabunla yıkadık rutin haline gelince sevdi.normalde telefondan asla açmam çizgi film ama banyoda tutabilmek için beze bay bay şarkısı açtım hep izledik onu.