Zeyno8 sabah uyandığında emiyor benim oğlum. Sonra kahvaltı yapıyoruz. Birinci uykusuna geçerken ve uyanınca yine emiyor. Öğle yemeğini yiyor. İkinci uykusuna geçerken ve uyanınca tekrar emiyor. Akşam yemeğini yiyor. Gece uyumadan önce gece maması hazırlıyorum. Gece mamasını verdikten sonra direkt sallayarak uyutuyorum. Gece uyandıkça da emiyor tabi.
Fakat şunu belirteyim. Benim bebeğim memeyi uykuya geçiş için de kullanıyor ve uyanınca illa meme emmek istiyor. Meme emmemişse yemek yemiyor, huysuzlanıyor. Bu arada yazdıklarımdan sanki çok emiyor gibi görünse de karın doyuracak kadar emmiyor.