Kızlar çoğu kişi burda bebeğininin ek gıda yememesinden bahsediyo bana kızacaksınız belki ama.. oğlum 11 aylık ve ilk ek gıdaya başladığımızdan beri herşeyi ama herşeyi kıtlıktan çıkmış gibi yiyo.. bugüne kadar beğenmediği zorla yediği hiç bişy olmadı..gören de tüm gün aç bıraktım zanneder öyle bi yemek.. her tabağı dibine kadar sıyırıyo doymazsa katılana kadar ağlıyo.şişman bi bebek te değil ama korkutuyo bu durum beni.. yani yenmeyecek şeyleri de yiyo yerde ne bulursa kuş boku olsun efendime söyleyeyim çiçeklerden dökülen yapraklar olsun ip parçası falan aklınıza ne gelirse.. tat alma duyusu çalışmıyo mu acaba diye düşünüyorum bazen eşim de saçmalama diyo.. yani acı tatlı tuzlu ekşi herşryi de yemezsin.. ya ıspanağı pırasayı brokoliyi bayıla bayıla yiyen bi insan olamaz yani.. gerçekten büyük insan porsiyonlarıyla yiyo..5 tabak versem sürekli yer yani..herşeyi yiyo yoğurt ekşimiş mesela geçen baya iğrençti hiç tepki vermeden hepsini yedi..ne bileyim bakmasam sıcakmış soğukmuş hiç farketmiyo ağzı da mı yanmıyo anlamıyorum ki.. yemeği de geçtim kan alınırkan aşı okurken sünnet oldu hiç ağlamadı mesela 6-7 aylık olana kadar hiç ağlamadı hiç.. bebeksin sen ya bebek ağlamaz mı .iuan da uyumamak in ağlıyo sadece uyumak istemediği için. bi iğne girerken hsfif bi ı sesiyle yüzünü buruşturuyo o kadar.. ben mi abartıyorum yoksa çocuğumun hisleri mi yok gerçekten doyma hissi acı hissi falan..