Kızlar meraba :)
Bebişim 3 ay 15 günlük hep sallayarak uyuttum kolik bir bebek olduğu için. Ama artık uyku alışkanlıklarknı degıstırmek istiyorum neler yapıyorsunuz siz ? Ve uyku saatlerini kendi belirliyor ben 17.00 dan sonra uyutmamaya calısıyorum ama 18.de yarım saatte olsa uyumak istiyor.