Medine1 Bebeğim beni emmiyor, bende sağıp, dolapta saklayıp, ısıtıp veriyorum. Dışarı çıktığımızda, atıyorum Doktor randevumuz var iki gün sonra, nasıl doyuracağım. Mama ve sıcak su mu taşıyacağım. Emziremeyen Anneler nasıl yapıyorsunuz?
Melis1706 Medine1 kaynamis suyu icebilecek kivama gelince termos icine koyuyorum bir kucuk kavanozada mamayi bu sekilde yapiyorum
Cinarveannesi007 Medine1 bizimki 11 aylık. Ben bir kavanozda yoğurt, bir kavanozda genelde elmalı hurmalı muhallebisini yapıp koyarım. Termosa bebeğimin kendi suyunu kaynatıp koyarım biberon maması, 2-3 biberon ve suluğunu alıp giderim 🌸
Medine1 Melis1706 mama kullanıyorsunuz yani. Kavanozun içine mamayı toz halde , termostada ılık suyu. Doğru mu anladım? Peki normalde evde de mama mı kullanıyor yoksa anne sütü mü?
Melis1706 Medine1 ben emzirmiyorum emzirmeyen anneler yazdiginiz icin cevap verdim.onceden sagip veriyordum evdeykendi oda.mama toz halinde kavaboza koyuyorum cubku hazirlanip saaylerce bekleyemiyor bakteri uretmeye basliyor zaten kokusu fakan degisio bekledikce
EcrinMelek1- @Medine1 yarım kiloluk kavanoza mamayı paketten boşaltıyorum dışarı çıkacağım zaman kavanozu çantaya koyuyorum evde de mama versem yine kavanozdan kullanıyorum termosa da sıcak su koyuyorum mama yapacağım zaman önce suyu sonra mamayı biberona koyuyorum