Imau Yavrum_veben2 sadece anne sütüyle besleniyordu kızım. Yenidoğanken acayip kötü kokuyordu anladık ki üşütmüş. Şimdi ek gıdaya geçti yedikleriyle alakalı kokusu değişiyor. Bir de kızım 4 5 günde bir büyük tuvaletini anca yapar o da büyük etken bence