Noyanefe canım öncelikle sakin olmalısın bebeklik zamanlarını hatırla hiç göz teması yokmuydu bu cok önemli bi durum ayrıca otizmli bi cocuk asla göz teması kurmaz ve gözlerine baksa da bakmaz anladın mı. Ben olmadıgını düşünüyorum. Zihin engelliler mezunuyum otizm li cok cocuk öğrencim oldu. Evet sallanma olayı biraz farklı ama gelişimide farklı olabilir her cocugun biliyosunki. Ve sana sunu söyliyim kuzenmin oglu 2 yaslarındayken gelirlerdi kalmaya sehir dısında yasıyor cocuk sürekli makina izliyo camasır makinası asla kapatınca hemen aglıyor yırtıyo kendini ve makine dönüyor ya o da eline bi tülbent alıyo onu cevirmye baslıyordu gece uykudan uyanıp elektrikli süpürge acmak istiyodu bunlar net belirtiler olsa da suan normal ilkokul öğrencisi kendisi hiç bi sıkıntısı olmayan normak bi cocuk. Bunu 2 yas öncesinde cok cok anlarsın anormal dersin öyle bişey yasadın mı hiç?