Eylulela İyi akşamlar 2 aylık bebeğim var günde ortalama kaç defa kaka yaparsa normal sayılır bebişim bugün sadece 2 defa yaptı normal mi? ( gaz sorunumuz da var :(((
Ebru_91 Eylulela siz sanslisiniz o zaman biz 1 aydan beri sadece 6 .7 gunde bir kez kaka yapiyoruz ama sadece anne sutu aldigi icin doktor normal diyor 4 aydayiz bazen 2.3 gune dusmeye basladi