Kızlar arkadaşımın bankaya borcu var geçenlerde bı hukuk bürosunda aramışlar icraya düştünüz vs taksitlendirelim demişler arkadaşım da tamam demiş borcu indirmisler ve taksitlendirmisler ancak bankadan değil hukuk bürosunun kendi ibanini atıp buraya yolla demişler ben tabiki gönderme git bankaya sor dedim avukat olduğunu söyleyen biri arayıp konuştu sıkıştırdı yatırın yoksa icraya veririz falan bende alıp konuştum çok kaba bı kadın tartıştık çünkü her soruda terslemeye çalışıyor bilgim yok kadın da bilmiyip konuşuyorsunuz deyince patladım sabah bankaya gidip sor öyle yatır dedim ama bilemiyorum arkadaşın da yaptıralım dedi var mı bilginiz