Belgin
Babe bebek kremi kullanan var mi aranizda?
Belgin
[bilinmeyen] ne icin kullaniyordunuz bize doktor cildi cok kuru oldugu icin verdi aldik nemlendirmek icin sadece
Belgin
[bilinmeyen] anladim tesekurler🤗
tuzvelimon
Ben mustela hassas ciltler için olan nemlendirici kremini kullanıyorum çok memnunum. Banyolardan sonra da burts bees yağını sürüyorum %100 doğal korkmadan kullanıyorum. Cildi pamuk gibi 😍 42 günlüğüz bu arada.