Mrba kızlar 15 günlük bebegjm var ama gazı çok sürekli ağlıyor, sütüm yetmiyor diye mamada kullanıyorum bebelak galiba o da gaz yapıyor , acaba gaz yapmayan veya az yapan Bi mama var mı hangisi az yapıyor dedim size bir sorayım yardımcı olur musunuz rica etsem 🫠🥲