Mrcannesi Sose21 aa maşallah biraz benimkide et bebek gibi 😀 sadece emmek istiyor daha çok tabağa çıldırıyor 😀😀😀 ne yapıcam bilmiyorum benimkide büskiviyi bile yemiyor ek gıda sorunumuz inşallah çok sürmez ya