Prensesannesi0910 ben oğluma verdim şuan 4 yaşında. Kızımda veriyorum 6 buçuk aylık. Veriyorum dediğimde şu şekilde. Sabahları kahvaltısına Yumurta sarısı pekmez labne ve Bi tane cicibebe koyuyorum. Veya akşamları uyutmadan önce uyku maması veriyorum.gece tok tutsun diye onada 1 tane katıyorum. Yani cok vermiyorum öyle ama bu şekilde. Oğlumda bu şekilde verdim. Yinede siz bilirsiniz.