Kızlar merhaba. Bebeğim 7 aylık olmak üzere. Dün gece bebeğim üşüttü galiba ama emin olamıyorum. Sabah uyandığında hafif öksürüyordu. Sonra kahvaltı yaptık. Çeyrek yumurta sarısı, yine o kadar avokado ve iki dilim kadar muzu karıştırıp yedirdim. Daha önce yemediği bir şey yemedi hiç sadece muzu bundan önce yediğinde yine kusmuştu 1 kez. çok doyduğunu düşünmüştüm o yüzden kustu gibiydi. Bugün onları yedi 1 saat sonra emerek uyudu. Uyandığından beri de aralıksız kusuyor. 2 saat oldu tam ve hiç kesilmedi ağlaması kusması. Şuan resmen yorgunluktan bayılmış gibi uyuyakaldı. Balgamlı kusuyor, midesi kaynıyor gibi sürekli sesler çıkartıyor ve ardından kusmuk fışkırarak çıkıyor hem ağzından hem burnundan. Ne yapacağımı şaşırdım besin alerjisi mi üşütme mi bilemedim. Uyanınca doktora götüreceğiz sizin bir öneriniz var mı?