Dmles Kızlar, bebeğime sütüm yetmiyor, mama başlamak zorunda kaldım. Süte alerjisi var, sizler hangi marka alerjik mama kullanıyor sunuz?
hunilimomy Dmles nestle alfamino kullanıyoruz tatlandırıcı ihtiyaci duymuyorum aptamil kullanirken pekmez koyuyordum içmekte zorlanıyordu ve gaz kabızlık yapti
Gunesinannesi15 Bizimde süt ve süt ürünleri alerjimiz var aptamil progomin syneo kullanıyoruz. Alerjiniz kesinse doktor tarafından raporlanıyor ücretsiz alıyorsunuz
Dmles hunilimomy evet yorumlarda pekmezi okudum, bundan alayım bende doktoruma sorup çok teşekkür ederim