seymaaras ıkınma problemi bizde de vardı. Uyurken bile. Üzülürdüm. Bağırsakları alışıyormuş. Zamanla öğrenecek. Zeytlnyağı ile poposunu UYARMAYIN. Gerek yok. Masaj yapın karnına. Gazı çıksın. Doktora danışın size bazı kolaylaştırıcı ilaç verebilir. Ama dediğim gibi çok normal bu. Biz 4 ayı bitirdik. Hala kakasını yapacağı zaman ıkınır. Gece ıkınır. Bi bitmedi 😂