Ftm124 Kızlar bugün aile hekimi oğlumun göbeğine bakınca gotok var kendiliğinden geçer besi yukardan bsğla dedi. Sma kafama taktım belki yok bile fıtığı ama tavsiyeniz var mı? Nasıl geçirirs