Kızlar eşim iş bankasindan kredi kartı aldı. Bunu kullanıma nasıl acicaz bilmiyoruz. Şifre aldık ama pos cihazinda kullanılmıyor. Teyit yazıp sms gonderiyoruz ama SMS gitmiyor bile. Müşteri hizmetlerinide aradık fakat ilk ATMde kullanılması gerekiyor diyor. ATM olmadan aktifleştiremezmiyiz acaba?