1Tosbik_annesi hayır uyutmadilar biz narkoz almasını istemedik zaten o yüzden klinik tercih ettik. Benim yaşadığım şehirde devlet hastanesindeki doktorlar uyutuyor.
Oğlumda iğne yapılırken çok ağladı. Farklı ortam vs. Olunca babası ve ben yanına oturduk oyuncak filan verince biraz daha sakinleşti. Uyutmadan yapılacaksa bebek zaten doktoru görmüyor arada paravan oluyor. Sadece anne baba oluyor yanında.