Merhabalar emziriyorum vücudumda mantar çıktı biraz çoğaldı boynumda kolumda göğüs üstümde falan var nasıl geçirebilirim ? Sağlık ocağı doktoru ilaç krem kullanamazsın dedi dermatolojiye de gidemedim vakit bulup bişey kullanıp geçiren var mı bitkisel ?