Kızımı 5 buçuk ay anne sütü+mama ile doyuruyordum. Haliyle anne sütü azalınca doktorum ek gıdaya başlattı ve 3. tadımı yapsam da aklıma takıldığı için sormak istedim. Kızımdan galiba çok şey bekliyorum 🙁 yutmakta zorlandığı için veya tadını beğenmediği için önce biraz verip peşine anne sütünü ya da mamayı vererek yutmasını sağlıyorum. Alerjik durumunu böyle de öğrenebilirim tabiki ama böyle yapmam doğru mudur yanlış mıdır 🙄 sizler ilk ek gıdaya geçince neler yaşadınız ?