Gögsunuzu bolca sagmanız ve boşaltmanız lazım, bebeğiniz emerken bır elinşzle emdıgı gögsunuzu saga bılırsınız sgzına bu sayede o da daha iyi emmiş okur sızde daha rahat edersınız, asagı yukarı sıkarak sonrada yanlardan sıkmanız lazım… Ben hep öyle atlattım, herseye rağmen agrım varsa o noktaya masaj uygulayıp sutun akmasına üstümğn ıslanmasına izin verdım, gögsunuzu msksınum 6 saat uyku için ellemeyın gerı kalan 3 4 saatte bır bebegın emdıklerını saymıyorum gögsunuzu yoklayın ona göre duzrlecektır