@Atlas-Han Merhaba biz iki hafta önce sünnet olduk. 7 aylıktı oğlum tam sünnet olurken. Gerçekten gözünüzü korkutmak istemem ama çok zorlu geçti bizim. Hemen iyileşti iki gün içerisinde sorun yok fakat ilk gün uyuşukluğu geçince oğlum acıdan bas bas bağırıyodu. Kucaktan kucağa gitmek istiyodu acısı geçecek sanıyodu başkası kucağına alırken. Yerinde duramıyodu yani. Ayağımda sallayıp uyutayım desem o da yok acıdan uyuyabilir mi ki.. O ağladıkça bende ağladım. Bebekler hep ağlar ama normal bi ağlama değildi çünkü. Keşke kızım olsaydı bile dedim yani oğlum böyle acı çekerken, ertesi gün sadece işerken ağlıyodu ama ağlamasıda normal bi ağlama değildi dediğim gibi. Çok etkilendim ben henüz çok geçmediği için atlatamadım. Daha aşı olurken bile dayanamıyosanız sizin içinde çok zorlu olucak. Ama avantajınız belki daha küçük ya böyle tepkiler vermeyebilir bilemiyorum benim oğlum daha büyük olduğu için daha zordu heralde. Yani küçüklüklede alakası yoktur sonuçta bi operasyon görüyo ve kesik var dikiş var, allah kolaylık versin yavruşa ağrısız sızısız atlatsın inşallah bi an önce toparlar. Bide tavsiyem sünnetini yapan kişi bize öyle söylemişti, bol krem sürünce daha çabuk iyileşir sanmayın dedi, çok krem sürmeyin pipiye sürün az birşey yeterli demişti. Çabucak iyileşti şükür, ilk gün zorlayacak diyebilirim ama ilk günü atlatınca hem sizin hemde oğlunuzun yükü hafifleyecek merak etmeyin. Böyle konuşuyorum diye gözünüz korkmasın her erkek bebek bu durumu yaşıyor sonuçta bu açıdanda bakmak lazım, şifasını versin Allahım🌸