Atlas-Han canım 1,5 aylık bile değildik yaptırdım kurtulduk yalnız atak dönemine geldi anamız ağladı içimizinse atak dönemine denk gelmese çok daha kolay geçecekti lazer kesim ilerleyen yaşlarda problem oluyormuş ve devlet yasaklama kararı almış o yüzden neşter ile kesim yapıldı çok memnun kaldık 15 dk içinde bitti biz mersindeyiz ve yanılmada girebildik anne baba olarak süt sağıp götürdüm bir taraftan karnını doyurdu bir taraftan sünnet oldu sadece iğne olurken ağladı oda çok normal pipi en hassas yer ama gelip geçti 4 aylık olduk iyi yaptırmışım diyorum o zamanlar çok ağlayınca çok üzülüyordum bende ama geçti