Atlas-Han Oğlum 4 buçuk aylık. Bu Cumartesi sünnet olcak. Hangi yöntemle nasıl yapılmalı çok kafam karıştı. Lütfen bilgisi olan fikir verir misiniz? Nasıl yaptırdınız? Bizi neler bekliyor
Efeemoom Atlas-Han ben 1 aylıkken yaptırdım spinal olarak uyuşturuldu ilk günü zor geçiyor çişini yaparken filan ama küçük oldukları için 1 haftaya tamamen toparladı. Tavsiyem sürekli batikon ve iyi pansuman yapın 1 saatle bezini değiştirin. İnşallah toparlar hemen
Aybers Atlas-Han ben klamp yöntemi ile yaptırdım 3 ay 20 günlükken şu an 4 ay 14 günlüğüz çok şükür kantaron yağı ile geçti sorun yaşamadım hiç
BeyzaKeles Atlas-Han 5 aylıkken evde yaptırdım o gün baya ağladı ama ertesi güne normale döndü 1 haftada falan iyileşti
Kty_0105 Atlas-Han sadece pipisini uyuşturdular ilk gün biraz huysuzlandi maşallah diğer günler iyi geçti
kenankaan Atlas-Han iki oğlum 3.5 aylıkken oldu, dikişli. Lokal anestezi. 1 haftada iyileşmişti. Klipsli yaptırdı eltim, onunki daha zahmetli oldu bize göre. Eski usul iyidir. Bizim dikişler kendinden döküldü banyo yaptıkça.
Gulsennn1 Atlas-Han bakımı yok canım belli saatlerde antibiyotikli krem sıkıyorsun klipsin içine bu kadar
Aybers Atlas-Han çok kolay 3 gün ellemiyorsun sonra başlıyor kremler felan veriyor doktor ama bizi en iyi geçiren kantaron yağı oldu
Hilalpasa Atlas-Han bizde klipsli yaptırdık bir gün zor geçti bol kantaron yağı sürdük doğal ağrı kesici antibiyotik resmen .size diyeceğim bir gün zor sonra çok kolay şükredeceksiniz resmen pipi ucunu uyuşfuruyor bebek uyanık oluyor hissetmiyor klips bir hafta kalıyor sonra gidiyorsun klipsi çıkarıyor ben karton bardağı ikiye kesip de koydum bezli olduğu için kolay oldu ben 6. Ayda yaptırdım
Moniza Ben yaptırdım 1 ay önce dikişli yaptırdık lokal anestezi ile ama ameliyat anında durmamış oğlum biraz uyuttum dedi doktor ilk üç gün zordu sonra yavaş yavaş iyileşti