Sose21 benim bebeğim alerjik olduğu için doğdudundan beri probiyotik kullanıyoruz aslında onlar kabızlık yapmaz bende gün içinde su veriyordum az da içse yeter diye düşünüyordum hala kakası koyu ve parçalı geliyordu önemli olan her bir şey yemesinin üzerinden azda olsa içmesi ben de bu çok etkili oldu hemen kaka kıvamı yumuşadı