Sinemisssss rica ederim. Ayrıca genetik diyenlere, benimki şu yaştan sonra konuştu diyenlere kulak asmayın. Hatta tek doktorla da kalmayın birkaç ayda bir farklı doktora götürün. Çünkü ben 18 aylıkken de götürdüm 24 aylıkken de hep normal genetik vs dediler. 28 aylıkken dil gelişim geriliği tanısı aldı