mrveefe12 Hangisiyle korunmalı, hiç hap kullanmadım bugüne kadar , eşimde korunmuyordu bebeğimiz olmuyordu ama 2. Çocuk süpriz oldu bundan sonra korunmak istiyorum .
Dedimolabilir mrveefe12 evlendim ertesi gun hapiyla hamile kaldim. 18 ay prezervatif ile korundum bir kere çıkardık hamile kaldim. Suan yine prezervatif kullaniyoruz. Aslinda butun eşde bitiyor. Ya deri alti implant kullanicaktim ama korkuyorum herseyin yan etkisi var.
Bebegim_28 mrveefe12 prezervatif kullanıyoruz, kendi hormanlarım ile oynamak doğru gelmiyor bana, kızım 2.5 yaşında sıkıntı yaşamadık
Summerwine95 mrveefe12 ben pcoslu olduğum için doğum kontrol hapiyls kullandım 2 sene hiç yan etki görmedim aksine kilo vermem kolaylasti,cildim guzellesti.Birakincada hamile kaldım.Simdi emzirirken hap ne olursa olsun kullanmak istemediğinden prezervatif kullanıyoruz 2 yöntemde doğru kullanıldığı sürece korur