secretgarden07 Merhaba. Doğum iznim yakında bitmek üzere. Kadın doğum doktorları bebek 6 ay olana kadar rapor veriyor mu? Çalışan anneler sizler nasıl yaptınız?
Ysgl26 secretgarden07 doğum iznim bitince ameliyat olmuştum 2 ay da öyle rapor aldım. Ondan sonra 10 günden 2 kez daha rapor aldım başka bi doktordan.. sonrasında yıllık izinlerimi kullanıp ücretsiz izne ayrıldım oğlum 7 aylıktı
Masalkizinannesi secretgarden07 ben devlet memuruyum doğum iznim biter bitmez 2 yil ücretsiz izne ayrıldım açıkçası bu konuda çok kişiyle konuştum fikrimde bu yondeydi sonuçta sebepsiz rapor almak helal para olmuyor çocuğuma sebep böyle birsey yapmak istemedik eşimle.
Betulazraaa secretgarden07 benim doğum iznim bitti şuan ücretsiz izindeyim bebeğim 8 aylık olunca ise döneceğim nasip olursa
DamlaDefneDeniz Benimde bitmek üzere iznim. Kara kara dusunuyorum ne yapacağım. Rapor alabilir miyim verirler mi bilmiyorum.
secretgarden07 Ogrtmenanne iyiymiş. Ben de öyle almayı düşünüyorumda her doktor vermeyebiliyor. Hangi bölümden almıştınız?
Mlk026 secretgarden07 kendi doktorum 10 gün 10 gün toplam 50 gün rapor verdi 1 ay heyet aldım şu an ücretsiz izindeyim alabildiğin kadar rapor al maddi açıdan zorluyor çünkü