Merhaba anneler oğlum 1 yaşında ve ek gıdaya başladığımdan beri suyu sevmedi içmiyo bardakta su olduğunu anlayınca elime vurup döküyo suyu içsin diye kaşıkla veriyorum iki üç kaşık alıyo kaçıyo bida içmiyo özendim 2 tane suluk aldım biri yanlardan kendi tutmalı yok suluktan hiç içmiyo eline bile almıyo ben tutuyorum içsin diye onada yok napıcam nasıl bol su içircem şaştım 🤷♀️