Merhaba birşey sormak istiyorum bebeğim 43 günlük 3 gündür emerken güzel başlıyor 5 dk düzgün emıyor sonra birden ağlayarak ağlıyor ve çok zor sakınlesıyor geri alıyor çok kısa sure sonra gene aynı ağlıyor 10 dk zor beslıyorum neden olabılır 😔 Doymuyor gibi geliyor ama keyfı falanda yerinde uyuyor anlamıyorum