LaMamaDellaCicala Tatli_Bir_Anne_ ben bir yasina kadar salca kullanmayacagim domates ve tarhanyla isimi goruyorum simdilik
Zeynosileannis Tatli_Bir_Anne_ 9. Aydan itibaren yavaş yavaş kullandım 1 yaşından sonra biz ne yersek ondan yiyor
Gulceninannesi25 Tatli_Bir_Anne_ 6 ayda bebek salçası yaptım tuzsuz kapya biberden buz küpleri ile dondurup kullandım sekiz ayda yada dokuz ayda domates tadımı yapın domatese koydum yemeğine tuz kullanmadım bir yasa kadar şimdi 16 aylık ortak yiyoruz bazen ayiriyorum
Tatli_Bir_Anne_ LaMamaDellaCicala kaç aylık bebeğiniz? Domates yiyebiliyorlar mı bebekler, bizimkisi 7 aylik
Aslananne1 Tatli_Bir_Anne_ evet 9. Aydan beri bizim.yemekleri veriyorum şimdi 1 yaşında herseyden veriyorum artik
LaMamaDellaCicala Tatli_Bir_Anne_ ben yedi aydan beri veriyorum cig kahvaltida veriyorum diğer turlu yemeklerine koyuyorum hic sorun yaşamadım alerjen bir bebegim yok su an on ayligiz
Anr5155 Tatli_Bir_Anne_ bebeğim sekiz aylık ben azar azar kullanıyorum bizim damak zevkimize alışsın istiyorum