Kızlar 1 ay oldu doğum yapali tam düzeldim derken bugün aşısı vardı kızımın yaptrmaya gittim sonra eve geldim annem aradi görüntülü telefonu karsisna koydum görsün diye üzerine düştü sert şekilde değil canı yandı bariz ağladı biraz kucağıma alınca sakinleşti bide bu yetmezmiş gibi burnum girdi gözüne keşke benim üzerime dusseydi telefon lohusalikta o kadar aşağı çektiler ki oturup agldim🙁🙁sizinde başıniza geldimi böyle seyler