Meslina eşimin arkadaşında vardı doğduktan bi kaç hafta sora öğrendiler ameliyat için 5bucuk kilo olması gerekiyormuş . Birde bastırınca geri çıkması gerekiyormuş kabarığın öyle dedilerdi . 6. Ayına kadar beklediler sonra oldu ameliyat düzeldi çok şükür. Zor bi süreçti onlar için sürekli ağlıyomuştı yavrum.