Merhabaa kızlar 15 ay oldu doğum yapalı herkesin izine bakıyorum tertemiz belli bile değil benim izim hem kabarık hem kırmızı. U arada doğumdan sonra ağrım sızım falan olmadı gayet iyiyimdim ama izim aynı dağ gibi kabarık mor. Neden böyle nasıl geçer bilen var mıı