tugbac Merhaba kaç ay itibari ile bebekleriniz pipetle bir şeyler içebildi? Pipeti sadece ısırıyor, nasıl alıştırabilirim?
Noname21 tugbac direk bardaktan içmeye alıştırdım ben ama poşetle içmeye alıştığında 2 yaşına geliyordu