Sevgili anneler, çalışan bir anneyim , bu dönemi bi şekilde okula gitmeden geçirdim, fakat gelecek dönem oğluma bakacak kimsem yok , Eylül ayında 10 aylık olacak tam . Ne eşimin annesi ne benim annem gelebiliyor, o yüzden mecburen bakıcıya vermem gerekiyor. Bakıcı da bizim komşumuz. Siz kaç aylıkken bakıcıya vermiştiniz acaba, ayrıca gelişimi açısından bir sıkıntı oldu mu bakıcıya veren anneler için soruyorum 🙏🏻