_Asilin_Annesi_ Hava yağmurlu, ev karanlık 🥴 ruhum daha da karanlık böyle havalarda evde çocukla 🤭 Çok sıkılıyoruz dışarı çıkmak istiyor çıkamıyoruz günlerdir evde takılı kaldık😁 Siz evde neler yapıyorsunuz özellikle +3 yaş anneleri? Malum oyalamak daha da zor
BuzluKahve _Asilin_Annesi_ Biz de sabahtan beri yağmur yağsa da çıksak diye bekledik, yağmadı ama yine de dolaştık geldik. Ben yağmur botlarını ve yağmurluğunu giydirip atıyorum sokağa😅 Beraber ıslanıyoruz, sularda zıplıyoruz, eve gelince bir duş tamamdır.
_Asilin_Annesi_ BuzluKahve çok fazla yağmur yağıyor ki ciselede göze alırım ama bardaktan bosalircasına😂