tugceizgi Kızlar oğlumun 6.ayında alt 2 dişi, 8. Ayında üst iki dişi çıktı. 10 aylık şimdi. Alt yan kesici dişler geliyor. Bir yerde okumuştum. Önce üst yan dişler geliyor diye. Öyle bişey var mı? Yoksa bizimki normal mi? Sizin ne zaman hangi dişler çıktı?
crn_yldz38 tugceizgi merhaba bizimde alt 2 sonra üst 2 çıktı üstte iki yanlarda çıktı her bebeğin gelişimi farklı olabiliyor endişelenmeyin🌹
Umm_abdullah tugceizgi bebekten bebeğe değişiyor bizim ilk alttan bi tane sonra üsten bi Tane şimdi üst yan kesici çıktı 😅 tekli tekli ilerliyoruz bakalım sonumuz hayrolsun 😂