lceLady Merhaba ☀️ 1 hafta oldu doğum yapalı Bebeği sallamıyorum emziriyorum yatagına bırakıyorum uyuyor. Gaz olayımız sıfır hıc yok. 🧿 değmesin. Eve gelince değişir dediler de. Bende küçükken de böylemişim sessizce durur sesim cıkmazmıs. Buda öyle uyanır aglamıyor kaka yapıyor ağlamıyor. Bu durum değişir mi sizce? Veya bebegi böyle olupta değişen oldu mu
baykuskiz_ lceLady benim oglum oyleydi sesi çıkmazdı gulec bir cocuktu. 2 yas sendromuna kadar oyle devam etti. Suanda aslinda cok zor bir cocuk degil rahat. Hayirli olsun bu arada sağlıkla büyüsün bebisiniz
ummuhan_ak lceLady ilk haftalarda gazı olmuyor pek üç dört haftadan sonra başlıyo, yenidoğan zaten karnı toksa günde 14 saat uyuyo tabi acıkınca uyanarak toplam 14 15 falan
2020-2023 lceLady 18 günlük bebeğim var benimde gaz sancısı 2.haftadan sonra başlıyor benim bebeğimde ilk hafta çok sakindi memede uyur kalırdı ama şu an memeden sonra mutlaka gazını çıkarmak gerek
Topisko lceLady maşallah maşallah nazar değmesin. İnşaallah değişmez. Bizim doğum sancisiyla beraber çok zor bir sürece girdik. Şuan kızım 18 aylık. Uyutmak yemek yedirmek günü geçirmek tam bir işkence. hala çok zorlanıyorum. İnşallah sizin bebeğiniz sakin bir şekilde büyür.
BelaCivciv lceLady Nazar değmesin, umarım böyle devam eder. Ama gaz genelde 15 günden sonra başlıyor, henüz 1 hafta olmuş bu şekilde olması normal geldi bana. Değişir mi ona kesin olarak bir şey diyemeyiz. Hayırlı olsun bu arada🌸
Kuzularinanasi lceLady ilk 1 hafta 10 gün gaz olmaz.sonra baslar.40ina kadar surer.daha uzun da surebilir degisir bebekten bebege.ama suan ki gibi sakin kalmaz malesef😁
Iki_pasa_annesi lceLady cnm 22 günlük bebeğim 15 gün çok iyiydi şimdi gazlı baya ağlıyor durmadan hep meme istiyor