Merhaba değerli anneler sizin yardımıniza ihtiyacım var benim 15 aylık bebeğim var regl duzenli görüyorum suan bile regl oldum ama karnimin icindr sanki bseyler var gibi gebeliğimdeki gibi bisey atio oynuo bağırsaklarımda bi sikinti mi var çözemedim yardımcı olur musunuz neyden oluo acaba 😑