Kızlar bebeğim 9 buçuk aylık. Birlikte uyuyoruz. Geceleri çok sık emiyor. Doktorumuz bebeğin dişinin çıkması itibariyle gece emzirmesinin yapılmaması gerektiğini, uyanırsa su verilerek ve pışpışlanarak uyutulması gerektiğini söyledi. Ama bana da emmek isteyen veya aç olmasa bile süt ile manevi olarak doyuma ulaşmak isteyen bir bebeğe süt vermemek çok acımasızca geliyor. Siz ne düşünüyorsunuz ve ne yapıyorsunuz?