Elisa_06 canim senin o bebisine bagli benim bebek besigi park besil kesinlikle inanilmaz memnunum deli gibi yatiyor ve onu kesinlikle o idre ediyor suan 22 ayl8k ve dogdugu bugune kadar kullandi gecen memlet3 gittim yanimda goturdum onun rahatligi cok ben cok memnunum ama eger kiraci olmasamoda yapmak istesem ve ıtek odada ısınmak zorunsa kalmasak ilk baslarda park besik kullanir odasina güzel bi yatak alirdim korumali alistirrridim ama ben kesinlikle memnunim gercekten iyiki almisim park besik kesinlikle gıcırdamiyor ve ben genelde besik sallamam ayagimda sallar koyarim cunku nezamna kadar besik sallicaksinizki ilk baslarda olur onun dusinda surekli besik sallamai dogru degil busefer surekl8 o sallantiyi arar yani bana gore ama baslarda sallarken gicirdamiyordu zıpluyor hopluyor hasur husur etmiyor yani