Bir hafta da bir buçuk kilo verdi resmen
3 yaşında kızım var.
Yemiyor, ağzına zorla bir şey tıkıyorum.
Onu da anında karnım ağrıdı deyip, WC ye gidiyoruz anında çıkarıyor. İshal şeklinde.
Ağzına bir şey vermeye korkar oldum. 3 gündür devam ediyor.
Antibiyotikte kullanıyordu boğazında enfeksiyon vardı diye..
antibiyotiği bırakalı 2 gün oldu. Öyle bir yan etki yapmamıştı daha önce
Sizde de böyle bir şikayet var mı